Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Gjort om lite!

Har gjort om kaklet lite i köket! Det blev jättebra tycker jag, mycket fräshare med helvitt, än det där marmortjafset...Eller vad tycker ni?

Före: beige kakel med "aprikosa stänk"...



Efter: Helvitt




Har använt vit  "klistertapet " som jag skurit i kaklets storlek utifrån metervara.
Tack för tipset Sandra!


Så det är vad jag gjort idag...  började vid ett tiden, klar nu...!
Nu fattas bara luckorna som ska bli helvita med nya handtag och sen nytt golv. Det är de lite större projekten. Sen ska jag bara småfila lite.. Börjar närma mig. Men luckorna blir nog när våren kommer och golvet väntar vi bara på att dessa himla hanverkare ska få fingrarna ur..


 Snart ska vi bege oss till Grängesberg...!





Kommentarer
Postat av: Svärmora

Susit!!! Va ljust det blev, i alla fall ser det då så ut. Ha så kul i Bärge i kväll. Kram kram

2009-02-07 @ 17:50:14
Postat av: Madde

Nejmen, de där ljuslyktorna känner jag igen! Haha

Snöar det i stan också?



Hoppas ni mår bra, jag kikar förbi på salongen nu nån gång i veckan, ska beställa klipp- & färgtid sen disskutera färg med dig!

2009-02-08 @ 10:04:11
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Aisha

Hej! Jag letar efter klistertapeter som jag tänkte klistra på ett gammalt köksbord (i trämönster förstås), så jag undrar vart du skaffat din klistertapet?

2011-04-30 @ 16:10:52
URL: http://akeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"