Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måndag

Idag skulle jag tvätta - i massor så vi har nå kläder till jul. Har inte haft kraften när jag jobbat nu på slutet att ta tag i det på kvällarna. Men nu skulle jag. Och vad händer? Tvättmaskinen går sönder under första tvätten. Ucsh och fy vad allt ska krångla då..
Men vi gick ner till Fottas, hyresvärden och han sa åt oss att tömma silen, va e det? Men han kom och hjälpte och efter ha tagit bort en hårnål i "drevet" och tömt silen så funka  maskinen igen! Så skönt!
Sen passade vi på och berätta om vår spis som är helt knäpp, halva plattor som funkar och ugnen som bara bränner vid o.s.v. Den är väl runt 20 år så då kanske det är OK att börja krångla. Så idag har vi varit på hemmabutiken
och tittat ut en ny! Kommer bli roligt att laga mat igen nu... Och baka!


Sen har vi städat, rensat och imorgon bär det av till tippen med en del grejer...

NU på kvällningen ska jag klä granen, koka knäck kanske, myyysa och
äta potatissoppa.<<<Med tanke på vad jag äter så förstår ni att jag är själv. Ja vart är Johan? PÅ pingis såklart...=)


Imorgon är dagen nästan fullbokad. Mycket inför jul nu! Hujeda mig!

~ 30 dagar kvar till BF~

Kommentarer
Postat av: Marie

Va ligger månadshyran på där ni bor, ingår el? Har förstått att ni hyr "privat" Fottas, så att säga.

Ni har säkert en väldans häftig lägenhet. :)

2009-12-21 @ 19:18:28
Postat av: Johanna

4500 inkl el. helt ok! =)

2009-12-21 @ 20:00:33
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"