Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lugn dag

Var en lugn dag på jobbet idag... slutade tidigt för att åka (okej gå hem) hem och baka.  Fick hjälp av Lisa så nu är jag redo för lite besök.. Bara lite fika, inget märkvärdigt. Firar på riktigt helgen efter... hehe.

Har inte mycket är skriva. Är överlycklig att det är fredag imorgon... Tänk jag gillar helgerna mest, är det nån som känner lika? Nu ska jag gå ner och ta mig nått och äta.... har inte hunnit än, känns lite sent men är vrålhungrig!



Så här blev bakningen, har ett par kvar att baka, men de ska ligga i kylen över natten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums...... ser jättegott ut! Kommer på söndag. Natti nattikram

2009-04-16 @ 21:45:29
Postat av: Madde

Det ser mummsigt ut! Som den ovanför skrivit, är säkert mammsen, eller nå :P

2009-04-16 @ 23:40:19
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Mamma

Väldigt gott. du är superduktig att baka!!

2009-04-20 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"