Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nytt här hemma!


Från Nova Hem köpte jag en kanna med vårtulpaner i...
Rosa och grönt passar så fint till allt de vita!
(riktiga tulpaner äter katterna upp, så jag får köpa på fusk tyvärr =,(  )

 

Köpte en ny lampskärm och min efterlängtade fågelbur fick jag av Johan i Alla ♥ans present.. (men jag fick åka o köpa den sjävl ;) )


Skulle vilja hänga buren i ett hörn men eftersom vi har papptak kan vi inte hänga nått i taket alls, då lär jag lista ut vart det finns en regel först.. Det är inte jag så haj på ;)


Har lagt i en iläggskiva i bordet i rummet så det blev ovalt nu.. Kul o variera lite.

Alla hjärtans dag rosorna från Johan pryder bordet så fint nu! Tänk om man unna sig att ha levande blommor oftare! Och faktiskt så har katterna låtit bli dessa.. Tulpanerna är blomfria samma jag jag köper dom!


Vi ska försäka börja måla och tapetsera vardagsrummet snart. Men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha så det lär väl dröja lite...


Kommentarer
Postat av: Maria, Västerås

Ha ha, inte så konstigt att rosorna får vara ifred för katterna. De har ju taggar! Och tulpaner går ju faktiskt att äta även av människor...



Mini hälsar!

2011-02-16 @ 16:56:30
Postat av: Anonym

klart du kan sätta den i taket..!! Du har väll trä bakom pappen..? ;)

2011-02-16 @ 17:09:27
Postat av: Anonym

skrev just att jag lär hitta en regel då?? Och det behöver jag hjälp med för regeln sitter isf några decimeter upp innanför pappen....



Maria: Ja men blommorna har´ju inte taggar! Och jag såg att Lucifer redan ätit uppp ett blad faktiskt..

2011-02-16 @ 17:14:25
Postat av: emelie

Tycker ni har jätte fint hemma :)

Stressa inte med tapetvalet det kommer när du minst anar det..



2011-02-16 @ 20:37:48
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: linda

så fint ni har det. skulle dock skulle måla listerna i fönstret vita istället för det där bruna...

2011-02-20 @ 18:15:52
Postat av: linda

plus fönsterbrädan och det där bruna högst upp såklart.

2011-02-20 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"