Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tant Karins örngotts öde..!

Tror inte om jag visat min lampskärm jag sydde för nåra veckor sen. Jag "snodde" ett örngott i mammas linneskåp och sydde om... Gillar monogramet på, det är min morfars moster som sytt det. Roligt att få bevara och att man kan få användning av det, så det syns! Sånt arbete de gjorde förr, för att sen bara ligga i sängen sen.


Så söt!



Och denna är ännu sötare!! Miranda fick den av sin mormor i alla Hjärtans dag present.
Den är ju underbar! Det ska upp lite hyllor på Mirandas rum snart och då ska denna skönhet då få en egen hylla...


Sparbössan kommer från Åhléns..


Nu kom mamma o pappa, nu ska det börjas med rör och avlopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"