Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Underbara väder!

Har varit ute i nästan 2 timmar nu, så underbart ljuvligt. Vi gick bakom Abb och längs väsman bort till Piren... Var in på Lidl och kika lite men herregud vad jag inte tycker om den affärn..

Var sååå skönt. Älskar att vara mammaledig för man kan verkligen njuta sånna här dagar!


Skulle gå förbi vid kyrkogården och hälsa på Mormor men jag hade inte en tanke på hur mycket snö det är och att såklart alla gravar är totalt översnöade... Får gå dit igen när man kan nå in, nu gick det ju inte ens o komma i närheten.

En hel del snö!


Haha, fick se detta efter jag gått ett tag:
Jag matcha ju förtusan vagnen med min jacka! Hur coolt är inte det..? Hehe ;-)



Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja i dag har det varit mysväder =)

2010-03-08 @ 21:37:51
Postat av: Therese

Hääärliga väder!! :)

haha, snygg matchning!!! ;)

2010-03-09 @ 10:34:30
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"