Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Photo-shooot!

Håller på att laga köttfärspaj men var tvungen att avbryta och göra en liten photoshoot på min söta tjej... Hon var på så bra humör så jag fick många glada bilder...! Man lär passa på, för oftast när jag visar mig med kameran blir hon så allvarlig då.. ;-) Men nu ska jag fortsätta!

Min älsklingtjej!!!

Hon rynkar så mycket på näsan när hon är som gladast...



(De ligger nog i släkten, eller hur Tessa.. ? ;-) )

 

Mirandas kusiner! Helt underbara!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Tessa

HAHAAA.. Glafisen me rynkor på näsan när hon ler!!! de har hon absolut ärvt efter faster...;)

2010-03-17 @ 13:55:00
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: sandra

va söööt hon är!

2010-03-17 @ 15:18:41
Postat av: Farmor

Men jösses vilken liten glad gosefis =)

2010-03-17 @ 17:07:26
Postat av: Therese

Men så söt hon är! :)

2010-03-17 @ 22:07:42
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: mormor

Förstår det är svårt att laga mat när sötnosen skrattar så!!!

Mormors älsklingsgull!=D

2010-03-19 @ 08:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"