Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny vecka!

Helgen är över och det är måndag igen... Lördagen spenderade jag hos Mamma och Pappa, vi laga thaimat, kolla på film och satt upp en hylla. På kvällen kika jag på Millenium i mörkret med massa ljus tända för Earth Hour, men som sagt. Fuskade lite med TV:n...

Igår städade vi lite på fm, dammsög och torka golv, tvätta och plocka undan en hel del. Skööönt! Senare fick vi besök att Therese och Andreas, mycket Trevligt!! Lagade torsk och potatis med kall dillsås. Jadu sen blev det inte så mycket mer gjort. Vi kollade på en film sen: Brothers. Den var bra, men rätt tragisk. Tror den är baserad på en sann händelse men är inte säker.. Men är en sak som mycket väl kan hända. Värd att se iaf.



Budade hem väggord på Tradera igår. Den i köket vet jag vart jag ska sätta men inte den andra, så vi får se om den passar nånstans.

Fick betala 99kr för den första och 16kr för den andra=) Ljusgrått blir den första i, den andra i svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"