Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helgen slut

Usch vad de gåt fort. Längtar till sommaren så mycket när jag får ha Johan hemma lite mer. Blir väl påsk härnäst, när det blir mer än två dagar.

Finns inte så mycket att skriva som händer.. Dagarna rullar på occh vi gör inte så mycket mer än är hemma och gör hemma sysslor. Lördagen spenderade jag hos mamma och pappa,fast vi var nere hos min farmor och farfar nästan hela eftermiddagen. Blev bjudna på mat och så hjälpte vi till lite, de har nyss flyttat. Johan var på folkrace och sen hos en kompis på kvällen och drack öl....

Idag gick jag upp ur sängen halv ETT. Vi (jag och Miranda) orkade inte gå upp då natten varit lite knölig. Sen har vi inte gjort mycket, bara slappat och myst! Kollade nyss på Luftslottet som sprängdes och nu kollar jag på Catch me if you can.
Den är riktigt riktigt bra den...

I veckan blir det föräldragrupp på torsdag och jag ska baka hade jag tänkt... Annars vet jag inte. Nån som har nått bra recept på matbröd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"