Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

God morgon!

Idag gick vi upp halv nio, då ville inte JAG sova mer... Hade en sån mardröm så jag var tvungen att ringa Johan och höra han säga att det inte var sant.. Tror man är lite känslig nu! Hehe

Miranda ligger i vaggan och pratar med sina flygplan i taket. Jag väntar på att hon ska somna så jag kan plocka lite.. Idag är vi nakenfis bådatvå.. Det är stekhett i lägenheten, för ca 3 dagar sen önskade jag mig en skoteroverall att gå runt i. Varför ska det vara lagom? Nä svin-kallt eller tropisk värme de e grejer det!

Idag ska vi ta med oss Morfar och åka till Grängesberg. Jag ska fixa lite med 2009s bokslut och framkalla lite kort från mammas dator. Ska nog gå ut och plocka lite påskris oxå...



♥ Vi... ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

va fina ni är!

2010-03-30 @ 22:15:39
Postat av: mamma

Mina älsklingar...=)

Miranda är så söt..."man ska väl titta in i kameran, eller?"

2010-03-31 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"