Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sovmorgon!

Idag har vi haft rejäl sovmorgon jag och Miranda. Hon var vaken mellan halv 4 och 6 men sen somna vi om och sov till 11! (bytte blöja vid 8 men var för slöa för att gå upp då)

Under dagen har jag gått igenom massa kort och skickat in för framkallning, blev mest kort på Miranda. Var tydligen inte så längesen jag framkallade. På torsdag ska jag till DollarStore och köpa ett dussin fotoalbum och sen ska jag sätta igång på allvar och ordna upp alla buntar som ligger i lådorna. Har ju en hel mammaledighet på mig! =) Kommer vara så skönt sen när man får lite ordning på korten. Mycket roligare är att bara ha dem i datorn, för tänk om den kraschar totalt?

Johans föräldrar kommer på besök ikväll och då ska vi käka pizza!! Gött!

Imorgon ska jag träffa Sandra, ska bli kul! Var ett tag sen...

NU ska jag fortsätta kolla på TopModel.

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"