Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fuji fotobok!


Satt och kolla runt lite för jag tänkte framkalla lite kort från i våras och då dök jag på det här erbjudandet! Man kan på Fuji göra en fotobok helt gratis! Det enda du behöver göra är att skriva ett inlägg om själva fotoboken och publicera på din blogg! Det tyckte jag lät helt perfekt! Enklare kan det inte bli.. Tycker det är lite roligare att samla alla foton från en speciell resa i en sån här sorts bok istället för att bläddra bland en bunt med kort så jag tror detta blir super! Visar sig väl om det blir en present eller om jag behåller den själv!
Nej nu ska jag fylla i formuläret som ska skickas till Fuji så jag snart kan påbörja min fotobok!
Klicka HÄR om du också vill göra en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"