Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fyndat!

De hade 75%rabatt på blomsteraffären brevid salongen nu i veckan... på allt pga konkurs så då passade jag på!


Likadana krukor till vardagsrumsfönstret, blir lite renare känsla då...


och ett gulligt ljusfat =)


Köpte även två glasvaser, perfekta i storleken för ev blombuktetter! Och en blomma men den ska nog mamma få, jag är inte så bra på
blommor som borde blomma
.
Allt för 150 kr! Då är det kul på riktigt.


Hector blev mest glad för pappapåsarna, som vanligt ska ha sitta i allt som går.


Kommentarer
Postat av: Britta

Jättesusit i fönstret vart det! Typiskt katter att gilla kassen =) Sån var ju Knubbe oxå. Nu har vi tagit hit hästarna. Jag cyklade med Vanilja och Sandra red på Arvid. Gick kanonbra fast det var första gången Vanilja såg en cykel. Nu går dom och mumsar i hagen. Höres. Puss o kram till er!

2009-06-10 @ 18:50:58
Postat av: mamma

Så fint så med nya blommor och krukor! Visst är det snyggt med lika..

Mmm, väntar med spänning på blomma =)

GosHector!! =)

Puss o kram

2009-06-11 @ 09:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"