Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

LÖRDAG!

Jaha då var det helg igen....Idag ska vi till S-sjö och grilla  till kl 13.. Så nu sitter jag och laddar inför att duscha, vi hade nämligen inge varmvatten igår av någon underlig anledning. Får känslan av att vi inte har nått idag heller, och jag ska tvätta håret och det är tre shamponeringar+inpacking+balsam och det är inte gjort på 3 minuter direkt!!! Usch hoppas det finns.

Var och hälsade på mamma igår som varit ensam i två veckor nu för pappa och brorsorna är på den årliga fiskesemestern, tror de skulle komma på söndag...Tycker de kan pallra sig hem nu så vi får åka till Norge!! Längtar!


Ne nu ska jag kolla klart på LA INK sen blir det duschen.. brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"