Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

God morgon semster!

Åhh första dan av semestern och även den reginigaste dagen på flera veckor! Det passa väl perfekt..!? Njaaee, hoppas det vänder för jag vill ha soool på min semester. Ska vara ledig i tre veckor, börjar igen den 30 juli. Usch känns för nära.

Åker på husvagnssemster med mor och far till Norge nästa vecka, nån gång i början.. Så världens b´ästa Madde (som fyllde 18 igår!!!) ska vara här med katterna.

Igår var jag med Hector till veterinären angående hans kräkningar som är flera gånger om dan, fick nytt foder mot känslig mage så nu hoppas vi på det bästa. Det blev även ett nytt STORT klösträd som går upp till taket. Gissa vem som låg högst upp och sov i timmar igår! Hecttor bara ÄLSKA det, Lucifer har dock inte vågat sig upp än. Man blir så glad o se att han uppskattade det så....


Idag blir det nog lite städning, känns inte som man vill ut i detta väder....

TACK SÅ MYCKET för alla Grattis önskningar!!!!!!

haha det öka lite!


Kommentarer
Postat av: Britta

Mysigt semesterväder!! Sitter inlindad i en filt och fryser, burr! Hälsa Johan. Pyss o kram

2009-07-09 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"