Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

trötter...

Nu behöver jag nått att se fram emot igen.. Jag funkar bara om jag har nått att sikta emot, och det får inte vara för långt bort. Kan vara småsaker, nått som händer i helgen eller nästa helg. Behöver saker som driver mig till att jobba på. Så trött är jag på det, skulle bara vilja ha semster. Hoppas att det är en svacka just nu för det är så drygt. Just nu ser jag fram emot torsdag (UL) men är skitnervös också så det är med blandade känslor. Mamma  och jag funderade på att hälsa på brorsan i Västerås, sova kvar och shoppa. Bara en sån sak som kan ske om några helger gör att jag har nått ljust sken framför mig. Funderar bara på hur länge jag kommer orka 9-18, finns ingen fritid. Hinner inte städa eller tvätta eller sköta om nått alls för jag somnar när jag kommer hem..Varför ska jag va så?? känns alldeles för bittert..


Nä nu ska jag inte bara klaga!

Igår va jag å bada med mamma hos farmor och o plocka 7 liter vinbär! Det pigga upp mig!



Var så sugen på rostat bröd med marmelad så det fick bli kvällens onyttiga kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"