Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hur skulle jag klara mig utan?

Jag har fullt upp, ingen tid att blogga!!
Varenda helg innebär jobb i min salong.. Så den blir klar nån gång!

Miranda har fått dagisplats till den 11 april, spännande!! Jag  tror hon kommer älska det!

Just nu väntar jag på Mirandas förmiddags-nap så jag kan torka av kaklet vi gjorde igår.. Krånglade lite, men fan de får duga!! =) Blir skitsnyggt verkligen.. Nu ska vi göra det sista ikväll sen ska jag foga imorgon tror jag...

Vad skulle jag göra utan min familj...?
 Min pappa gör i princip ALLT i salongen åt mig, han är så grymt duktig, det blir precis som jag vill. Det skulle aldrig bli så annars utan honom.. Och jag försöker hjälpa till så gott jag kan, och under tiden tar mamma Miranda så vi kan jobba, och lagar mat... NI ÄR BÄST!
Och inte nog med det, min farbror (har genom min andra "farbror", invecklat ja vet =p) dragit rör och kopplat in en varmvattenbredare så vi har varmvatten jämt nu... Ojojoj, jag kommer aldrig någonsin kunna tacka er alla tillräckligt!!


Sen  måste jag in och STORHANDLA, usch vad trökigt..Men vi har inget att dricka, smör, pålägg,  bröd, mat, mjölk- INGET! EKOOOO i kylskåpet. Men varför ska mat va så dyrt för?


Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej! När kommer du öppna din nya salong? Hälsn Nanna

2011-03-22 @ 10:20:04
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 21:05:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"