Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NU SÅ!

Ska ge er ett riktigt inlägg snart med mer bilder på salongen!
Men nu ska jag öppna! Imorgon börjar jag lite lugnt, ring och boka in er!

Salongen är alltså klar. Jag är såå nöjd, den blev precis som jag ville. Lite smått o gott är det alltid kvar som man vill ordna men nu kör vi!




VARMT VÄLKOMMEN ATT BOKA EN TID!


(Skylten som ska sitta vid vägen)

<<-----Gilla min Facebook sida till vänster i menyn!

(kommer en bättre hemsida/blogg så småningom)





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 21:12:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"