Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

.....



Det finns inte ett ord som kan beskriva denna tragedi.
Jag ägnar tankar med anhöriga och lidande många gånger varje dag....
Jag kan inte förstå, det är helt obeskrivligt hur en enda människa
kan orsaka sån sorg, sån fruktansvärd förödelse för ett helt land.

Så många liv, alla personligheter.
Någons mamma, En pappa, En syster, En bror...
Så Saknade


Mina tankar går till er som föll offer,
 för denne djävul som ej är värd att uttalas vid namn,
samt till alla anhöriga och drabbade.





Jag känner att jag bara måste få skriva av mig, för Norge.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack ja det är verkligen super kul. Det är meningen att den ska komma 30 januari, får se efter ultraljudet =)

2011-08-08 @ 22:48:54
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"