Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En mysdag med "dotra mi"

Idag har vi bara tagit det lugnt.. Tvättat och städat lite, lagat mat och myyyst! Men allt i lugn takt och när jag känner för det..  Som jag längtat efter en sån här dag. Tycker det var längesen nu, vi har mest flängt runt på olika saker=)

Miranda är mest glad hela dagarna. Sen hon börjat gå har hon tagit sig för med mycket mer saker och det mesta är roligare. Hon är ganska mammig och klängig just nu bara, så helst ska jag väl vara med på allt. Eller så är hon med. När vi plockar ur diskmaskinen, byter soppåse - ja hon är med (och i vägen!) överallt...

Hon joddlar och pratar, skriker och mumlar.. Det är fullt ös hela tiden. Men än så länge är det mest "Heeeii" , "Titta" och "Tisse" som hon säger... Men hon är duktig och övar på mycket hon hör.


Vi åt potatismos och fläsk idag och det var så gott tyckte vi=)
Miranda fick slicka visparna med potatismos och det var populärt!!


Mammas lortgris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"