Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Röja och jordbruka

Vi har så mycket att göra på gården. Det finns FÖR mycket  buskar och träd som bara ska bort bort, så vi får lite ytor och mer öppet. Tror vi har 10 vinbärsbuskar, men dom ska vi vänta med.. Ska förhoppningsvis få undan allt innan sista april så vi kan släna det på brasan, så vi slipper ha det liggandes här för länge. Jag njuter VARJE minut av att bo i hus, jag älskar det. Äntligen känner jag "hemmakänsla"i  igen, det har jag aldrig gjort i lägenhet. 


Vi röjde av en hel del för nån dag sen, blev stor skillnad!
Så här var vår utsikt förut:




Nu ser vi ut betydligt mer!



Publiken inspekterar så allt går rätt till...


Kommentarer
Postat av: Susanna

Gud vad mysigt ni verkar ha det =)

2011-04-18 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"