Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Inskolning

Idag började Mirandas inskolning..! "Tänk vad tiden går fort", låter som en klyscha, men ojoj den gör ju det. Min lilla tjej ska börja på dagis! Och jag tror hon kommer älska det. Idag var det mest information men imorgon ska vi dit 8-11 och då får hon träffa alla barnen (de var ute idag). Hon tyckte i alla fall de var jätteroligt med alla saker och utforskade det mesta på egen hand idag.... Det kommer nog inte bli ett enda problem att lämna henne själv där inte! Skönt!

Stora tjejen!

Idag har mina missar premiärat ute. De var väldigt skeptiska, men ack så nyfikna! Hector gick i alla fall hela vägen till häcken. (ca 3 meter PÅ grus WOOOW)... Kommer nog ta tid detta, men  ska träna med dom varje dag nu är det tänkt.


På eftermiddagen ska jag åka in och leta ut lås och handdtag till nya ytterdörren i salongen. Den är på plats så nu ska den bara justeras innan vi kan sätta dit foder och sånt. Sen ska det tapetseras och en disk ska göras.... Hur nu i hela friden den ska se ut! Tänka tänka tänka.. 

Nej, ska äta lite nu i lugn o ro innan Mirabus vaknar!


Kommentarer
Postat av: Lauritsandrea

Keep safe. Look out for one another.

2011-05-25 @ 08:20:04
URL: http://lauritsandrea.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"