Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fiskegalen!

Idag har vi varit bara inne, har ju varit sånt ruskväder ute! Men det är skönt för snön försvinner snabbt!
Vi fick besök av Miras kusiner så de har lekt av sej lite. Miranda var helt slut när de åkte hem vid 5 tiden så hon fick sova middag, TILL HALV SJU... OjOj, blev lite länge. Så kl 21 somna vår prinsessa idag!

I Lördags var jag,pappa och Johan ute och angla (fiska) och nu har jag garanterar slagit mitt pers på storfisken.. (familjens pers också).

Jag drog upp en gädda på 8.1 kg!


Pappas på 6.2kg

Det var trögfiskat så vi fick bara dessa två, men med de kilona spelar det ingen roll! (förra helgen fick vi 15 gäddor mellan 1- 4,9kg.. )

Många kallar mig galen som åker ut och fiskar 04.00 på morgonen i mörkret, men jag älskar det.  Jag är uppvuxen med det och det är bland de roligaste jag vet!

När jag föddes var pappa ute och anglade, åkte hem, till Falun och fick en dotter och sen tillbaka ut på isen till brorsorna igen... på ett ungefär=)
Så jag tror jag fick min fiske/angel-gen då ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Ja, du är galen. Men du är ju uppfödd med det :P

Vilken "fin" fisk :P

2011-04-03 @ 23:24:20
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, jag beundrar dig som studsar upp den tiden på dygnet! Det måste gilla fiske mycket, så morrontrött som du e annars:P

2011-04-05 @ 09:19:39
Postat av: j

Ja, de är på orden också, Jag STUDSAR upp!

2011-04-05 @ 16:32:13
Postat av: britta bloggar

OJ vilka fiskar!

2011-04-06 @ 21:01:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"