Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Update!!

Miranda har börjat velat gå upp kring halv 7- 7  varje morgon nu ett bra tag. Jag som är van att hon kan somna om då om hon får lite morgonvälling men inte då! Nu blir hon hur pigg som helst av den och ska bara krypa runt i sängen. Så det är bara o pallra sig upp och gå ner.

Dock är hon inte vaken länge nu innan hon ska sova igen... Max 1½timme. Så då får jag vila lite. Det tar ett tag innan jag kommer in i "7-rutinerna".


Ska försöka komma utanför dörren idag, har inte varit det sen i Lördags...

Åhh vad jag längtar till vår Göteborgs resa nu! Och det är snart bara en vecka kvar!!



Köpte lite nytt åt Miranda i förra veckan.

plus lite till men de fanns inte med på bild.
Två par byxor till från pojkavdelningen, ett par gråa med svarta sjärnor och ett par svart/grå rutiga. De har så mycket finare byxor än flickornas, för de är då bara leggings...


Kommentarer
Postat av: Elin

Byxorna med stjärnor var jättefina! Har oxå köpt dom till min lilla Majken! Det fanns ju mycket nu på pojkavd som var fint till tjejer oxå:)

2010-09-01 @ 09:39:18
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Varma, sköna kläder till sötnosen!

Tuff blir hon me!

2010-09-01 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"