Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

SHOPPAT LOSS!

Ja, iaf åt Miranda....

Jag köpte lite nya pyamasar åt henne och Mockasiner, dels för värmen som för fästet. Men barfota verkar i alla fall funka bäst men hon blir ju så kall!

Och detta fick Miranda av Mormor. En softshellaktig (?) jacka i fleece och fleecebyxor, mössa och krage. Perfekt till hösten innan vinteroverallen lär på!

 Och idag kom den efterlängtade RÖDA overallen jag beställde. Efter mycket om och men blev det 74.



Men min favorit, en tjock, mjuk, vaarm overall att ha inne eller ute!
Jag bara ääälskar den!


Tänk om jag också fick en overall, heldress med luva, det vore inte dumt ..... ;)

Snart kommer svärföräldrarna på lite fika! Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Men dumbom ;) de ska vi ju köpa i Götet ju..!!!! Allihop skulle ju ha, tjejerna rosa å killarna blå ;)

2010-09-02 @ 19:35:29
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Viktors mamma Jennie

I vintras, när jag hade stora magen, hade jag en stor skoteroverall. Så när vi skulle ut och barnen, på förskolan där jag jobbade, kröp i sina overaller, kröp också jag i min :o) . Det kan jag gott rekommendera, speciellt då man är gravid!

2010-09-02 @ 19:46:39
Postat av: emelie

Mockasinerna gillade jag =) Är ute efter ett par till Thilde som hon kan ha på gymnastiken!Fanns de bara för de mindre barnen?? Såg du nå storlekar?



Den sista overallen var verkligen kanon härlig, var hittade du den??



Super fint alltihopa såklart :)

2010-09-02 @ 20:16:45
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Overallen var jätte fin, har du testat den på henne? Var ifrån beställde du den?

2010-09-02 @ 23:16:33
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var vinteroverallen, den andra var också jätte fin. Ja dom är ju stora i storleken, tänkte först köpa en till Mindie i 80 men det går inte.

2010-09-03 @ 08:50:39
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"