Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Så nääära nu

Idag har vi varit vid huset och röjt lite, klippte gräset som blivit såå långt. Antagligen kommer inte ägarna hinna med det innan överlåtelsedatumet då de är här så sällan. Och jag kände att det inte gör mig nånting att åka dit och fixa lite! Var så kul, känns sååå bra!! Vi hoppas att ägarna kan hålla tidsgränsen med att vi får ta över 29 okt. Isf är det bara en månad kvar IDAG!

Fick meddelande av mäklaren och juristen nu på kvällen och de har skickat bouppteckningspapperna till familjerna för godkännadne och underskrift. Och det innebär att nu får kontraktet skrivas på, närsomhelst! Så godkänner de allt ska de vara helt klart inom 14 dagar! Så skönt, må detta gå vägen nu så det inte händer nått väldigt oförutsett. Då går jag under!

Nu är det läggdags.

Imorgon ska jag visa er alla underbara jumpsuits jag köpt åt Miranda. Har fått lite pippi på dom tror ja=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"