Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

ROADTRIP GÖTEBORG 2010!

Nu ska jag slänga mig i säng och vänta på att det ska bli FREEEDAG! Har packat det mesta men inte allt, är ju så mycket man inte kan packa ner förrän imorgon ju. Glömmer det säkert bara för det..

Har dock ingen kamera som är smidig att ta med, kommer inte orka ha systemkameran med direkt. Men ska snacka lite allvar med min digitala så kanske hon ställer upp över en helg (hon brukar strejka med batterierna för de mesta). Annars så hoppas jag på att Tessa fixar de där ;)

Börjar bli mer o mer fundersam hur jag ska klara mig utan min älskade lilla tjej bara! Men vi kommer nog göra mycket så jag får försöka o inte blir allför längtsjuk!! Men det blir svårt..

Har varit och myst lite med min Lovis på kvällningen som är hemma från djursjukhuset... Och usch vad hängig hon va. Men hon ska väl repa sig och bli helt återställd. Men 14 dagars sträng vila. Mattes älskling!


Ha en bra helg, det ska då jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"