Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måndá mårrån

Sitter helt död här men tänkte göra ett inlägg ändå. Miranda yrar runt i gåstolen och bara flinar åt mig hela tiden. HON är pigg hon. Verkar som det är bara och ställa in sig på att nya tiderna är 20.00 - 6.30. Gillade bättre när hon somnade senare eftersom jag inte är en morgonmänniska! Fast hon är vaken bara nån timme nu sen sover hon igen, så då brukar jag ta mig en nap också.

Helgen har varit kul. Var på fest i Lördags med "Oscargalatema". Roliga lekar och upptåg. Min lagkamrat och jag sopade mattan med de andra i alla tävlingar. Var lite Så ska det låta/Dobidoo aktigt med frågor om skådespelare och filmer. Jessica räknade inte ens ihop poängen för vi va så överlägsna.. MOHAHHA. Snacka om att hornen kommer ut när det är tävling, Älskar sånt där. På mig jag hade paljettklänning och nån slags balfrisyr, var fint men usch vad man känner sig obekväm när man är "för fin". Gillar lite mer ledigt o rufs... Men nästa fest blir det CountryCowboy tema. DET blir kuuul!

Nu är vi inne på VECKAN med stort V, den då det bara är några dagr kvar till vi ska åka till Gbg på weekend. Ska bli så skönt, kommer sakna M nå så fruktansvärt men ska ändå bli skönt att vila lite=)


Nej nu blir det nog ett avsnitt Dexter, är såå spännande!

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: karro

Vad roligt att ni hade kul i helgen. önskar att jag hade varit med också.. men men. det får bli nästa gång, man kan ju inte vara med på allt :)

Kram karro

2010-09-06 @ 17:43:43
URL: http://jkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"