Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

God morgon!

Fredagen är här och varför inte inta den i tid tyckte Miranda!
Kl 06 gick vi upp, pigga o fräscha! Nja, nu ljög jag...

Idag kommer kusinerna på förmiddan och jag får testa livet som trebarnsmor i nån timme!! Kan bli intressant. Sen ska vi gå och hälsa på Sandra och Lovis.


Nä lite frukost på det här så ska jag nog kunna lura Miranda till en liten nap på soffan!

Ha en riktig skön dag allihopa, trots de tråkiga vädret!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha dem ska ju vara knubbiga. & alessa är verkligen ett matvrak :D kan ju inte neka henne att äta heller om hon är hungrig. Hur mycket vägde miranda & hur lång? alessa var 74,5 lång! kramar.

2010-09-24 @ 10:36:07
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"