Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Dan före doppare dan!

Känns det som iaf!

Imorgon drar vi till Göteborg med 4 kompisar till! Längtar så!
Miranda kommer vara vid sin mormor o morfar hela helgen, gud så jag kommer sakna henne. Men det ska bli skönt att få pyssla om sig själv och varandra lite med hotell i två nätter.. MYS! Det var inte igår direkt.

Idag ska jag åka med Lisa till Borlänge och fixa lite. På eftermiddagen ska jag plocka ordning lite av Mirandas saker och köra iväg till Mormor med. Sen packa inför morgondagen...

Vi åker på fm imorgon efter jag lämnat Miranda!!


Går med en stor klump i halsen bara. Min älskade älskade lilla Lovis blev ormbiten igår och ligger inne på djusjukhuset. Lillmattes älsklingtjej!! Hoppas de tar hand om henne så hon blir bra nu! Annars vet jag inte vad jag skulle ta mej till....

Min snuttefia!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"