Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sovmorgon!

Miranda vaknade av Johans klocka idag igen och jag var som ett åskmoln. Låg och funderade hur faan man ska göra för att han ska komma upp UTAN klocka men det går ju inte. Men de är så tråkigt att hon hör den varje morgon. Ställde in mig på att få gå upp, men med lite välling och sova bredvid mamma så somnade hon om. Och vi vaknade nu, HALV NIO! Tack gumman, de behövde jag...

Skönt att ni är fler som har sånna dagar som jag hade igår, men hon blev snäll när vi var på villgott. Fortsatte hemma igen sen dock med sitt gnäll, men inte lika farligt.  Idag verkar de däremot va full fart, hon är på superhumör!!

Passar bra med superhumör för idag ska vi till badhuset med Sandra och Lovis. Det blir premiärbadning för Miranda i badhuset. Mig med för den delen, har aldrig varit där sen de byggde om här i Ludvika.

Vi har köpt en badringar så dom kan sitta. Och jag tror de kommer passa M perfekt för nu kan hon röja runt utan att jag håller i henne hela tiden..

Småtjejorna kommer va så tjusiga i sina badbrallor och sin coola ring...!


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Haha.. ja men de e såååå svårt å "fejk-le" på beställning.. Headerbilden vart ju bara, de va inte meningen :D

2010-10-05 @ 09:55:51
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Fin header :)

2010-10-05 @ 15:15:15
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"