Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny bilstol!

Nu har Miranda äntligen fått en ny bilstol! Babyskyddet börjar verkligen bli trångt när hon har lite mer kläder på sej så det var verkligen dags! Skönt o slippa kånka upp och ner med den där stolen också....

Den här fick de bli..

Britax Hi way


Miranda fick klänningen jag suktat efter så länge på H&Ms webshop, men inte beställt. Lite onödigt när man bara vill ha EN grej. Men nu fanns den på H&M i butik... Glad blev ja!
Mössan fick hon av mormor...!
Blev lite mer smått o gott till henne också, som vanligt..!

Och JAG köpte mig ett par skor, kunde inte låta bli. Har letat efter nått annorlunda, som inte är stövlar med klack som jag jämt köper. Och stövlar jag jag i alla dess former känns det som. Men har haft lite svårt för detta boots/känga mode. Men va fan man lär ju testa!

Får jag plocka lite nitar bara så blir det nog coolt...Lite ovant o vänja sig men jag vill ju så gärna;).
 Men sen har jag ju mina älskade klackstövlar också..;)


Nu är det Johan som är sjuk här i huset, vi som precis blivit friska. Typiskt, trodde han skulle klara sig! Men men... Nu har jag en till bebis att ta han dom.. ;)

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Japp, bästa prästen =)

Ja, jag vet inte hur det där är. Jag hade det när jag var 2,5 och det gick bra. Har läst att om en vuxen får så ska den söka typ "vård" vid första symtom. Tror man får medicin mot det då. Tycker det lät värre. Har både hört och läst att det brukar var mildare ju mindre man är. Det återstår att se. =) Bra att ni mår bättre nu iaf. Förstår om ni inte vill ha det nu ändå, det blir ju lite olägligt isf:S

2010-10-18 @ 23:01:32
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: emelie

Den klänningen är såååå fin =)

Och skönt att ni fått en större stol, dom växer så de knakar verkligen!



dina boots/kängor var kanon snygga! =)

Ha en bra dag!

2010-10-19 @ 07:20:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Jaha! Det visste jag inte att dom hade. Ja, vi gör lite olika:P Har faktiskt inte hört nån "bebis" som blivit så dålig när dom haft det, då hade jag nog blivit avskräckt. Har tvärtom hört många lite äldre barn som blivit väldigt dåliga. Och att dom då kan klia sönder sig totalt, lite läskigt :S

Lovis kusin är 3 månader och fick bara några få, typ 5 stycketn eller nåt. Vi hoppas att våra barn vår det så lindrigt :D Vågar du umgås med oss nu då? :P

2010-10-19 @ 09:48:49
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"