Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jobbig natt

Igår märkte jag inte att Miranda var så snorig men hon vaknade efter några timmar in på kvällen och var jättesnorig. Vi droppade med koksalt och hade nässug. Men det är hemskt att göra det på henne, hon skriker och blir så grymt ledsen. Det är så hemskt, hjärtan gör ooont.

Tog lång tid innan vi fick henne o somna om sen igen... Kutade var 20:e minut fram till halv 2 och strykte trösta osv. Då orkade jag inte mer så hon fick sova med mig i sängen. Och hon ska ligga tätt och gosa, Jättemysigt, men jag kan inte sova för hon snörvlar så mycket. Har kanske fått max 4 timmar sömn inatt... Och det känns. Hoppas vi får en lång förmiddagslur istället.

Nu leker hon för fullt men hon är snorig. Tog tempen på henne direkt vi gick upp i morse och den visa 39, 4? Men är hon bara sovvarm då eller har hon så mycket?

JAG VET JU INTE, för Miranda har aldrig varit sjuk tidigare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"