Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Gamla minnen...


Detta var meningen med mitt liv i flera år.... För mig fanns inget annat. Hanson var allt.
Det fick även Johan stå ut med ett tag..=p

Det här är bl.a från Paris dit Mamma tog mig för att få uppleva dom live.
Glömmer det aldrig, gör du Mamma?

 ♥ Blir alldeles varm i hjärtat! ♥
Hihi


Har man aldrig varit ett stort fan av en grupp är det svårt att förstå hur ett sånt liv är, för man lever mer för dom är för sig själv... Konstigt men det ÄR så, allt kretsar kring dom på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Britta

Jahaa du, det var inte bara Johan som fick stå ut med dom =)

2010-10-19 @ 18:31:25
Postat av: Mamma

Näee, jag kommer aaldrig att glömma de =)<3



2010-10-19 @ 18:58:26
Postat av: Stina

Jag vet hur det känns och ja glömmer inte heller eran resa till Paris, mer avundsjuk än jag var då har jag aldrig varit och kommer aldrig att va!

2010-10-19 @ 20:34:51
Postat av: emelie

Haha :D !! ja de finns folk till allt, älskar gardinerna men kan inte riktigt bestämma mig :)

2010-10-19 @ 21:46:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha ne de är inget vettigt program men christian kikar på de, så då har jag blivit och hängt på!

Men just igår somnade jag :)

Missade slutet på grey´s också! :( Vad hände?



Ha en fin dag, kram

2010-10-21 @ 07:54:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"