Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En bit påväg

Idag har mamma haft Miranda en stund på eftermiddagen så jag har fått rätt mycket gjort inför flytten på fredag! En stor sopsäck kläder blev det, som jag ska skicka nånstans eller lämna in nånstans... Nån som vet vart man kan lämna om de är i bra skick? Blev även en säck med frisörfläckiga kläder och underkläder.. De är väl ingen höjdare o skicka iväg kanske..=)
När Johan kom hem röjde vi rejält och har plockat ner ganska mycket o kartonger så nu ser vardagsrummet helt ödelagt ut! Trist, men den som väntar på nå gott....!


Johan tog en sväng till en kompis så nu ska jag slänga mig i soffan o kika på Bigget Looser Sverige!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset! ska hålla lite utkik på blocket och hoppas det dyker upp nått som jag gillar! Lycka till med flytten till helgen! :-)

2010-10-25 @ 21:48:06
URL: http://karinjohannali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset! ska hålla lite utkik på blocket och hoppas det dyker upp nått som jag gillar! Lycka till med flytten till helgen! :-)

2010-10-25 @ 21:51:02
URL: http://karinjohannali.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Ja de går att lämna här, på trappen går bra om vi inte e hemma, annrs går det att ställa inne i hallen :)



Japp, e Efva Attling. Och ja vet att jag inte skulle ha utan. Fast jag gillar ju verkligen de och dom här syns ju även fast de inte är runt ögat, de e ju riktig ordentlig skalm på (vilket de inte e på mina sliuette bågar). Och glasen e rätt stora så :)

2010-10-26 @ 08:27:52
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

"En stor sopsäck kläder blev det, som jag ska skicka nånstans eller lämna in nånstans... Nån som vet vart man kan lämna om de är i bra skick?"

2010-10-26 @ 08:44:17
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"