Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

My precious!!

Nu har jag äntligen köpt en UNDERBAR ljusstake till stora fönstret!
Har inte velat spendera saker på onödigt då vi inte vet vad skorstenshistorian kommer kosta. Vi har ju liksom ljustakar.. MEN jag ville ju ha denna så gärna, som jag sett och suktat efter..
Och idag åkte den upp, liksom alla andra stakar. Jag som skulle vänta till helgen...

I lööööv it.





Målade om en annan ljustake idag och den blev kanonfin!!

Den fick lite slitna detaljer, såklart;)

De förra ägarna hade lämnat kvar 6 ljustakar så jag tänkte piffa till dom lite. Så jag målade om två ljustakar som var röda, blev också så fina som vita. Och nu när jag kolla på dom har färgen dragit åt sig det röda så de är ROSA.. Hahaha, jag är inte alltid så brilliant i mina tankar..!


Miranda trivs som fisken i vattnet i huset i alla fall, och det märks! Hon är nöjd mest hela dagarna. Jag tycker jag hinner ganska mycket för hon roar sig själv med egna äventyr. Hon kan krypa runt runt och det är så skönt!! I lägenheten var det mest gnäll, sen om det beror på det vet jag inte. Oavsett vad så är det underbart att hon har sånt bra humör just nu...
 


Självklart kan hon va grinig hon med, men inte ofta...
Faktiskt ramla hon ner från den här stolen och landa på näsan precis efter denna bild, jag hann verkligen inte på henne... Snabb som en vessla!
Helt otroligt att man sitter bredvid men en enda manöver och hon är på golvet, man önskar man hade åtta armar.


Nu blir det läggdags!


Kommentarer
Postat av: emelie

Den stora ljusstaken var kanon härlig =)

Jätte fint blev de, och va fin den gamla ljusstaken blev med lite färg =)

Med vit färg kan man göra mycket.. Hihi



2010-11-24 @ 22:44:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag jag älskar allt med julen, och pyntar i hela huset =) Har mängder med tomtar..

JA men jag drar ut på de länge varje år! Försöker ha julen så sent som möjligt jämnt =) Så länge de är snö..

2010-11-25 @ 08:33:48
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

2010-11-25 @ 15:21:46
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blev ju kanonbra ju :)

2010-11-25 @ 15:22:33
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Farmor

Så avslappnad och nöjd <3 Gullfia =) Va fint det blev med ljusstakarna!

2010-11-25 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"