Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Några bilder...

 Vi börjar få mer o mer ordning känns det som.... Fattas lite inredning här o där men jag måste veta hur jag vill ha det innan jag sätter på mig spenderarbyxorna...!


Fixade i ordning i hallen med mina gamla fönster jag målat... Tyckte det blev riktigt fint!

Vårat stora underbara vardagsrum....!

Lite tomt än så länge men jag funderar fortafarande hur jag ska ha det... Två stora runda mattor är beställda så de kommer nog i veckan!

Mitt fina auktionsfynd från i somras.

Så här såg den ut från början.....
 
Nu är den vit, världens bästa pappa har sprutmålat den...
JAG ÄLSKAR DEN!


Jag älskar hela mitt hus och imorgon tror jag de kommer och murar skorstenen, det verkar gå att fixa ändå!! Tur man hör med olika människor för man får då verkligen olika svar! Hoppas det inte blir lika dyrt heller!

Jag har satt upp ETT julens tecken...

Men har inte fått en enda puss än... Lär det bli ändring på!


Go natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Gud vad mycket det har hänt sen jag var hos er. Blir ju SKITBRA!



Tänk när Lovis också kan springa, då kan dom verkligen ha maraton därinne :P

2010-11-22 @ 23:55:48
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: emelie

Va fint ni har de =) Kanon mysigt! Skönt och komma iordning lite :)

Älskar ytan1 :) stort och fint.

2010-11-23 @ 08:13:25
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Susanna

Gud va fint det blir =) Du verkar superduktig på inredning, blir bra det, så kan du komma hit och ge några tips, har lite torka på den fronten med idéer =)

2010-11-23 @ 10:37:40
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Du är väl en riktig pysseljohanna du =) Du får komma till mej oxå och pyssla om du vill <3

2010-11-23 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"