Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

satans skorsten!!!

Ja det känns som det händer så mycket just nu men ändå inget alls! Har noll bloggintresse me ska men jag ska uppdatera er lite.

Vi fick inte godkändt på skorstenen av sotarna, den var för dålig. Vilket innbar att vi blev tvugna att täta den... Det skulle kosta ca 10-15.000. Där såg jag mina renoveringstankar lipa mig in ansiktet. Så en skorstenssnubbe kom hit och skulle kolla på jobbet men kommer fram till att det inte går o täta!! Den har för mycket vinklar och böjar så de villinte göra jobbet för  de kan inte garantera att det ska bli bra!! Så vi är tillbaka på ruta ett och har kollat lite själva på den och en till kille kommer imorgon otch ska kolla. Detta måste kollas upp då jag inte direkt vill gjuta en ny "á mycket mera money"....


Min renovering står stilla som sagt då vi inte vågar göra av med nå pengar...=(. Hade ju velat börjat med Mirandas rum men det får vänta!!

Igår hade vi svärföräldrarna här, de hjälpte till med att mura igen några hål i skorstenen... Sen bjöd vi på mat, var trevligt att få bjuda igen nån gång då vi snikar mat där rätt ofta.. ;) Sen fixade jag Tessas hår, blev jättebra så nu är hon lite mörkare igen!

Idag vet jag inte vad som står på tapeten... Finns nog en del att göra!


Blir inga bilder, internet är för segt.......


Kommentarer
Postat av: Britta

Ni får sååå gärna komma och äta mat, kan ju behövas nu när ni blivit fattiga husägare =))))) Det är alltid lika kul när ni kommer <3

2010-11-21 @ 11:16:00
Postat av: Susanna

Inge vidare med skorstenen, alltid nått som ska krångla, men får hålla tummarna att det löser sig till det bästa!



Synd att ni inte var med hit idag, hade varit trevlig, men vi tänkte komm aut nån dag snart och titta på huset =)

2010-11-21 @ 13:24:57
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

TAAAAAACK för hjälpen, blen skit bra, som vanligt när du gör de :)

2010-11-21 @ 18:09:08
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"