Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sammanfattar helgen..

Helgen är över men den har varit bra, vi har fått mycket gjort!!

I lördags kom Lisa och Kim. Jag o Lisa satte  upp CoverUptapet i MIrandas rum för att få ett slätt och jämnt underlag så jag bara kan måla vitt på tre väggar. Så nu ska det läggas golv och sätta fondtapet. Underbart att det är igång och så skönt att vi kommer bli klara till jul.

Johan och Kim staplade HELA vår vedhög. Herregud den var jättestor. Måste varit ölen som speeda upp dom!
Sen blev det pizza, film o godis till kvällen... Miranda var hos Mormor och Morfar hela dan och sov kvar sen..

Tack för en bra dag!!

Igår var vi och hämtade mer ved vid pappa och fick mat hos dom. Sen på kvällen satte jag upp nya gardiner. Blev så fint..! Hade även besök av Johans föräldrar.
Synd bara att helgerna går så fort..!


Idag ska jag o mamma till Borlänge och köpa golv till M's rum. Sen ska jag kika noogrant efter en fondtapet. Är för snål för den jag vill ha.. då jag egentligen behöver tre rullar a 650 kronor. Lite dyrt för ett barnrum. Om x antal månader kanske hon redan rivit ner den eller målat en stad på den..=)

Hoppas jag hittar nån!


Kommentarer
Postat av: Emma - Arvids mamma

Tiden går fort när man har roligt! :-) Skönt att det löste sig med skorstenen! Kram

2010-11-29 @ 10:03:04
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: marie o elliot

Vi köpte sandbergstapet (lilly) till Elliot för två år sedan och vi har inte ångrat oss. Tapeten var superenkel att sätta upp trots att den var väldigt mönstrad och än så länge har han inte målat på den...Det är verkligen värt att köpa en litet dyrare tapet som ni verkligen gillar!

2010-11-29 @ 13:53:01
Postat av: Tessa- Mathilda och Melvins mamma

Är hon minsta lilla lik sina 2 kusiner är det INTE värt att köpa tapeter för 650:-/rullen.. :) Då skulle ja hellre ta nå billigare (finns massa snyggt å) nu å vänta med den dyra tills ni vet om hon blir så eller inte!!!!! :D

2010-11-29 @ 23:19:49
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"