Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Dörrkrans

Nu har jag pysslat lite igen... Är så kul när jag får leva ut mina pysselbehov nu när jag har hus. Jag har inte alls haft inresse av att göra sånna saker i lägenheten.. Men nu är det så roligt!

Hämtade lite kvistar från tujan utanför och nå röda bär från en buske vi har. Men jag har ingen aning om vad det är för bär. Nån  trädgårdskunnig som känner igen dom?





Nu ska jag ta mig en tur till mamma o pappa o kolla på 3 avsnitt Desperate och 3 Greys som jag missat när vi varit utan TV och Internet... Ska bli roligt att komma ikapp.

Och idag kommer de och fixar lite på skorstenen, HOPPAS de gåååår!

Väntar på att lilla M ska vakna så vi kan åka...

Två av mina hjärtan...


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Du grejsar massor du också :) Jättefin krans.. Lääääängtar till vi också har hus. Hoppas, hoppas det funkar nu då med skorstenen!

2010-11-23 @ 10:24:52
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Och just ja. Det var så den heter. Tänker bara på den där blå-svarta hela tiden. Aubergine :P

2010-11-23 @ 10:26:06
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"