Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Äntligen!!

WEEEEEIII Jag har riktigt internet igen och snart TV kanaler, så fort vi kopplat in det bara!! Det är sååå skönt!  Ikväll ska jag lägga in lite bilder på vardagsrummet, nu när det går o ladda upp!

Var även till BVC idag med skruttis. Hon vägde 11,2 och var 72 cm lång. Min guldklimp!

Verkar som det kan lösa sig med skorsten men jag ska inte ropa hej innan jag är över den breeeda bäcken. Eller ja lösa sig o lösa sig, det blir inte lika dyrt som vi kanske trodde ett tag. Berättar mer när jag vet lite mer säkert.



Nu ska jag greja lite mer..!


Kommentarer
Postat av: emelie

Håller tummarna att de löst sig med skorstenen!

Ja dom växer så de knakar, tiden går så fort..



2010-11-22 @ 21:16:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"