Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Go o Gla!

Miranda är inne i en riktig mysperiod tycker jag. Glad mest hela tiden. Då är det extra underbart att vara mamma, man känner verkligen att man har nån som älskar en och vill mest gosa hela tiden, nästan väcka henne när hon sover bara för att få se hennes underbara skratt! Är så oerhört lycklig att jag får vara mamma till denna underbara lilla tjej! Och man märker att hon börjar bli mammig, likaväl som jag börjar bli extra gossjuk med henne=)

Har precis lagt henne och läggningarna fungerar så bra. Hon äter en flaska ersättning med mig i fotöljen i hennes rum och när hon ätit klart lägger jag bara ner henne. Oftast somnar hon direkt, behöver bara lägga över henne täcke och stoppa om henne så sover hon. I värsta fall får jag vara kvar på övervåningen och gå in och ge henne nappen 2-4 gånger men thats it! Går som på räls.. Så jag hoppas det är nått hon kommer fortsätta med! Sen sover hon till ca 4-5, då äter hon och somnar om och vaknar oftast kring 7.15.  Bortsett från idag då hon promt skulle gå upp 05.30 så idag har hon en trött mamma!


Idag har jag haft bästaste Lisa här och vi har gjort hennes hår inför studenten! Du bidde så fin älfling! Imorgon ska jag med mamma till Siljansnäs och trimma Lovis och Elvira, deras päls är så lång och tuffsig=)



Jag har ju varit väldigt glad på sistone och bett er hålla tummarna för oss o.s.v och nu har det gått i hamn! Johan har fått nytt jobb och jag är så glad för hans skull! Han har inte alls trivts där han jobbat på sistone (läs: 4 år!) och har varit som ett åskmoln var och varannan dag pga jobbet. Och det har märkts då det går ut över både det ena och det andra. Men nu har han sagt upp sig och börjar på sitt nya jobb den 28 juni. Det enda negativa är att han blir utan semester=( Men det här är hans enda chans att komma därifrån snabbt och vi kan ev få EN vecka tillsammans så det får gå. Han kanske kan ta ut nån vecka i höst eller nått. Underbart i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt med mysperioderna!! Grattis till er (Johans jobb), vilktigt för hela familjen att han trivs. Hra själv en karl som inte trivs så bra med jobbet o de blir en hel del gnäll här hemma..drygt..

2010-06-01 @ 06:36:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja precis, jag tycker också de syns att dom e systrar men dom har blivit mero mer olika. Ska bli så spännande o se hur dom blir o se ut när dom blir större :-P

2010-06-01 @ 18:53:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"