Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Flickan som vägrade ligga

Varför luta sig bakåt och ha det skönt i babysitterns för??


Hon kämpar sig upp, stönar och stånkar tills hon faller över i "framåt-läge"...'
 Då blir hon nöjd... Toka!


Kändes ju rätt säkert när hon satt i den förut, men nu vågar jag inte riktigt lämna henne för hon kommer snart välta den på nått sätt.


♥Mammas hjärta!!♥
 Jag var precis likadan när jag var liten=) Vägrade ligga bakåt..
 Tredje inlägget idag, nu ska jag ge mig! =p 


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi va stark hon är :-) kerstin vill inte heller ligga, hon skriker mest bara då.. kul o få läsa hur ni har de på nätterna, skönt att hon sover i sin säng, man får ju ta ett steg i taget, nattmålet försvinner säkert när hon börjar med välling sen :-)

2010-05-03 @ 17:28:30
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är ju mycket mer spännande att sitta ju =)

Okej, men testa att ge henne nappen och vyssja. Vad är det värsta som kan hända? Och vad är det bästa som kan hända?

Jag har ju bara ett barn och kan ju bara prata för henne, men jag tror att det man vänjer barn med, så blir dom. Som man uppfostrar barn, så gör dom. Sen finns det ju självklart undantag =) Men om du inte gör något åt det så kan det ta jätte lång tid innan hon vänjer sig med något nytt. Det kan ju såklart gå fort också, men det kan ju vara värt ett försök om du vill få henne att sova hela nätter =)

2010-05-03 @ 19:27:13
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja hon va jättelugn o flinade till o med åt prällen :-) va? men gud de är väl inte många som slutat äta på natten redan? Maya slutade med nattmålet när hon va 6 månader o fick välling.. men jag vet MÅNGA som gör välling mitt i natten fast dom är över ett år! Bli inte stressad av va andra säger, DU känner ditt barn bäst.. personligen så tycker jag att dom är för små än för att man ska "tvinga" dom att sluta med nattmålet,jag tror de kommer naturligt sen. (hoppas jag hihi) kerstin äter fortfarande 2-4 ggr varje natt så du har de lyxigt jämfört med mig ;-)

2010-05-03 @ 19:40:59
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"