Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helg!

Igår var jag o mamma upp på stan och handla lite och kika i nya gallerian. Blev ju kanonfint! Blev en HEL DEL klläder till Miranda. Iallafall för hela hennes barnbidrag. Så nu har hon lite mer 62 och 68 så hon klarar sig ett tag. Fast vissa kläder har hon fortfarande i 56....

lite av de jag köpte...

Idag är Johan ledig så vi har redan hunnit med en del. Har varit och lämnat massa kartonger och tidningar vid återvinningen, varit till Telia och en sväng på stan. Köpte mjölk och godis till kvällen. Och ikväll blir det PIZZA, rätt längesen nu. Ska bli gött!

Har precis haft Johans mormor och morfar här på kaffe. Miranda fick en jättefin klänning och ett par påsksockor, perfekt! Tack så jättemycket!'


Nu har jag en dam som inte vil sova mer.. chip och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du kommer å bli så fin så i alla söta kläder, Miranda..

Mommos gull..

2010-03-26 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"