Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Utsövd

Idag blir det en tur till borlänge med Madde o Miranda. Jag ska fixa till mina naglar och sen blir det väl en vända på kupolen före..

För idag är jag pigg trots detta väder. Min dotter skämde bort mig rejält inatt. Hon hade varit lite knölig igår när hon va hon mamma hela dagen (jag var på Lisas student). Hon hade bara sovit korta stunder och varit allmänt onöjd emellanåt. Och det måste hon ha tagit igen inatt då. Hon somna 22, lite sent för vi var hoss Tessa och Roger på kvällen. Men sen sov hon till halv åtta!!! Utan att vakna, sen åt hon lite och somna om igen så vi gick upp tio över nio idag! Underbart skönt! En dag att komma ihåg!

Har målat en del den här veckan,
Ena gaveln var tvungen att målas två gånger, så det blev en vända på onsdagen och en vända till på torsdagen. Jag tycker att det är jättekul att måla men papp tror jag snart blir botad, men jag har bara två sidor kvar av huset och är då inte "botad" än..=) Då sa han att jag har nog nått genetiskt fel.. Haha
Miranda har alltså varit med mormor inne ganska mycket och jag tycker det går superbra..! Skönt att det inte bara är mamma som gäller, än..

Före:


Efter två målningar:





♥Dom bästa. Lovis o Elvira♥
Försöker få en bra bild på dom tillsammans som Pillan i Siljansnäs ska få, hon som trimmar dom...


Kommentarer
Postat av: Anna

Bilden på Lovis å Elvira när dom ligger emot varandra va JÄTTE FIN!!!!!!!!

2010-06-16 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"