Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sol o baaad

Jag hoppas sommaren är här för att stanna. Vi njuter i massor! På förmiddagen åkte vi ut till min morfars sommarstuga och klippte gräset där, sen var vi hos mamma o pappa (som inte va hemma) och sola.. JAG BADADE! Första gången iår helt, har varit i halvt men var för kallt då. Men nu var det helt OK !


Hon ÄLSKAR verkligen att bada, hur grinig hon än är så är det som bortblåst om hon får bada.

Beställde massa kort idag! Längtar tills dom kommer, tog några förstoringar så nu är jag nyfiken!

Ny vecka imorgon...
Sola o bada, BVC, släktingar från USA kommer på besök, ECLIPSE på bio och veckan avslutas med Ludvikafesten! Kan de bli bättre?!?!?!


Fotboll Fotboll, nej du nu går jag o lägger mej!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

sån där pool hade maya förra året, de såg verkligen ut som hon njöt!! :-)

2010-06-28 @ 06:50:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

tack så mycket, jag blev supernöjd, måste väl bara fixa mig en bra plattång nu också, min som jag har nu tar evigheter..har du nå bra tips på en som är bra men endå inte kostar en förmögenhet??

2010-06-29 @ 07:48:44
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja helknepigt. tråkigt bara för de ser ju lite konstigt ut.. får väl börja brun-utan-solá fötterna så de "smälter" ihop mer.. ;)

2010-06-29 @ 15:09:58
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"