Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måla hela veckan..

Idag började jag dagen kl 9 med att måla en hel sida på mammas och pappas hus. Det är mitt jobb i sommar! Mamma har haft Miranda och jag har målat.... Riktigt kul! Speciellt att vara i skyliften 10 meter upp i luften=) Trodde jag var höjdrädd men de va bara kul. 

Åkte in till BVC till kl 15 och föräldragrupp. Mätte och vägde Mira och oj sån liten knubbis vi har! 7970g och 62,5cm! En kort knubbis.. (precis som mamma, haha)

Imorgon vet jag inte vad det blir. Skulle måla men väggen måste torka först för pappa har tvättat den nu i kvällningen.


Miranda sover sen kl 9, hoppas hon sover länge inatt. Jag är så trött! Ska kasta mig i säng..!

Bjuder på en bild på mig och min skatt..


Världens goaste lilla tjej som alltid är glá! (Nåja, nästan iaf)

♥Mina älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"