Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En vända på stan'..


Idag har jag o Tessa varit o  shoppat på förmiddan. Men det var jäkligt urplockat. Men köpte denna idag! Har kikat på den såå länge åt Miranda men inte köpt den, vet inte varför, men idag tog jag den. Så mysig och skön, spec nu när de e varmt. Blev en del del till, 62 kan hon ha nått enstaka plagg, 68 är perfekt men snart är det 74 som gäller helt. Herregud man hinner ju inte använda allt!

Idag gör Johan sin sista dag på jobbet! Nästa vecka börjar han på det nya, är så glad för hans skull! Hoppas att han kommer trivas här. Synd bara att vi inte får nån semester tillsammans. HOPPAS att han kan få  vara ledig en vecka iaf. Det vore helt underbart...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hon blir en riktig snötsnosis i den där =) Förresten, va stor hon blev bredvid den där lilla bebisen =)

2010-06-24 @ 18:52:56
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Men det är ju hans team jag står på! :D

2010-06-24 @ 19:25:41
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"