Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bildbomb Öland

Vi fick två underbara dagar på Öland innan övädret invaderade Öland och Gotland..... Det var ca 30-35 grader varmt i det långrunda vattnet på Böda. Var varmare att ligga och rulla runt där än på stranden...! UNDERBAAART! Miranda badade i havet och älskade verkligen att vara med på stranden och få bada.  SYnd bara att det bara blev två dagar.

Dessa starndbilder är från sista dagen (efter regnet). Jag hade inte min kamera med de första dagarna.. "Jag hinner sen, tänkte jag" Tur att mamma hade det så dom bilderna kommer sen!!




Min bror Markus och hans tjej Sara. Sara jobbade som apotekschef i Löttorp denna sommaren så det var bl.a därför vi åkte ner o hälsade på!


Mina hjärtan!


Detta kom på två dagar!


"Holken Holmström"
kallade pappa henne hela veckan för hon ser alltid så förvånad ut, som en riktig fågelholk..

Mycket kortspel blev det också. Men vad ska man göra annars när det vräker ner??!

Johan gav upp på söndag kväll och åkte hem då det fortfarande regna. Han åkte hem och jobba istället eftersom han har obetald semster då han börjat nya jobbet. Vi blev klar med mamma och pappa några dagar. Enklare att åka hem med Miranda när man har husvagn, så man kan stanna ofta. Hon har varit jätteduktig att åka så långt, sista timmen från Örebro igår var lite jobbig men annars har hon klarat det galant.

Vi stannade vid en tjärn på vägen hem och sov.

Var såå fint..

Men nu är vi hemma och det är skönt. Men vi har haft en underbar semster. Miranda älskade husvagnlivet, då det händer nått hela tiden.

Här hemma är det krypträning som gäller för fullt, hon är så frustread att hon inte riktigt kommer på det. Hon står mest och gungar. Benen gör rätt, men hon glömmer armarna... =)


Nej nu måste jag packa upp!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig hon är =)

2010-07-30 @ 10:08:27
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Martina

visst e de kul när dom börjar krypa men man tröttnar snabbt på å hämta tillbaka dom :P Tilja fattade det med armana först de va benen son bara släpade med till en början :) hoppas ni har det bra med er lilla familj!

2010-07-31 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"