Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Shoppat!!!

Ölandsemestern väntar och jag behövde lite nya sommarkläder tyckte jag. Därför blev det en sväng till Borlänge med mamma idag. En väldigt rolig dag, men herregud va allt va virrigt och snurrigt de var idag. Ibland har man sånna dagar... Kan inte göra annat än skratta åt det!

Nytt i garderoben för mig:



Och nytt i lådan för Miranda:


Och även denna byxdress till mig.... I'm in löööööööve..


På eftermiddagen blev det kalas för Emanuel som fyllt år. Alltid trevligt o träffa släkten Holmström=)


Miranda sover och det ska bli intressant och se hur länge. Jag har köpt ny välling (sempers istället) och tänkte prova nu ikväll. Men hon har väägrat allt som inte varit ersättning senaste kvällarna, även om vi bara haft en halv matsked välling i ersättningen. Så nu blandade jag två flaskor. En välling, den nya, och en ersättingsflaska....

Började med att hon fick ersättning och sen bytte jag till vällingflaskan och hon fortsatt äta.. hon grimaserade efter nån minut och då byte jag tillbaka, så höll vi på. Tillslut hade hon nästan ätit ur båda flaskorna och då blandade jag ihop skvättarna och hon åt upp. Därmed åt hon nästan 300ml... Jag tänkte att hon äter väl tills hon inte orkar mer, och det gjorde hon verkligen!! Så jag HOPPAS att den här nya vällingen smakade bättre.... har ju varit osäker om det är konsistensen eller smaken som hon regarerar mest på. Men som sagt den som lever få se - hur det går!


Nej nu är det dags o hoppa i säng. Imorgon blir det troligen målning, det sista...!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

ja han är bra snygg :) kanske ska rama in en bild på han jag med ;) haha. vilka fina kläder ni handlat, kraam!

2010-07-14 @ 08:45:52
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"